Barnlediga

Tjo niggah!

Idah är vi barnlediga. Vart väckt av min älskade man i morse som fick psykos å trodde våran Belladonna rymt eller nåt, haha Jääävla mes ;)

går gav vi na food. En fet vidrig enormt stor och äcklig väsande kackerlacka.
Och ett par vidriga syrsor.
Men belladonna va inge hungrig Så ni ska vi försöka få ut maten så hon kan få do her thing. Typ ömsa eller va fan hon nu vill.
Men de är inte allt för lätt att få bort odjuren ur hennes hem. Man sträcker ju inte jätte gärna in en arm å kelar lite. Iallafall inte man man vill behålla sin arm.. hehe!!
Börjar vänja mig mer å mer vid Belladonna. Hon är väldigt vacker. Och hon stör mig inte ett dugg!
Tycker hennes mat är vidrigare än henne.
SÅ jag hoppas hon ömsar snart eller vad hon nu tänker göra, så hon kan äta sen å må bra! Skulle tycka de va jätte trist om hon dog faktiskt.
De hade jag aldrig kunnat tro om mig själv. de ni!

Har städat å tvättat här på morron eter jag lämnat barnen. Nu väntar jag bara på att solens strålar ska nå våran uteplats så man kan gå ut å sola.

Slänger in lite kort från de senaste dagarna!


Belladonna med mat



Belladonnas mat :)




Stor vidrig väsande kackerlacka




Celines avslutning



Min lilleman på sin 7-års dag



Celine äter tårta



Min lilla mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0