Nice

Nu har jag fått barnen i säng. Dom ville absolut inte gå å lägga sig idag.
Och de förstår jag, varmt å klibbigt.

Har haft en jäkligt bra dag idag. Suttit hos grannen å solat och snackar massa dynga. Druckit massa kaffe och rökt alldeles för många cigg :) Så klart!
barnen har lekt, badad och tjatat hål i örorn på oss.
Men de var iaf såå skönt och super trevligt! Me  like!

Sen gick vi hem ¨jag styrde middag. Efter de så cyklade jag, celine och morsan upp till gränby och kika runt lite.
Skänt att komma iväg lite sådär på kvällskvisten.

Sen kasta jag in ungarna i duschen å sen har dom lekt å grejja lite, tills jag fick dom i säng nyss.
Dom har akött sig kanonbra idag mina små älsklingar!
I morrn ska dom till mormor, så då blir de slappa för hela slanten sörrni!
Jag hoppas på att solen skiner så man kan bättra på brännan =)

Nej nu sjag jag tvinga min man att stänga av tvspelet och sen tvinga in han i duschen med mig =)

Heeej då å natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0