Måndag

Haj hörrni!

Måndag, igen!
Tyckte att dagen gick saaakta, men nu kolla jag på klockan, och dagen e ju fan snart slut!
Ikväll är de invägning för bebisarna igen. Lika spännande varje gång.
Trixi har börjar öppna ögonen. SÖTASTE JAG SETT! Dom är så jääääkla fina!

Kevin har fått 3 nya ps2 spel idag. Han är såå glad.
Celine ska med mormor till leksaksaffären i morgon.
Hon ska sova där i morrn. Kevin på onsdag.

Min lilla smula håller på att ömsa nu oxå. De är jäkligt nervöst =/
De är de mest kritiska tillståndet för en spindel. Jag Dööör om hon skulle dö!!
Jag har blivit lite smått besatt av spindlar. Helt sjukt. De trodde jag ALDRIG!
Googlear spindlar hela tiden och pluggar som fan. Är jätte intressant!

I morgon kommer de 2 spindlar till. Woohoo! Så roligt!

Nej men hörrni, nu ska jag försöka göra nåt vettigt.

Tat lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0