hot hot hot!

Helvete va jag älskar den svenska sommaren!
Underbara sol!

Hade en mkt trevlig kväll igår. Umgicks med några vänner å drack lite grogg :)
Jag var så duktig å drack varannan vatten :) Och vid 22 tiden slutade jag å dricka sprit å drack bara vatten :) Så jag mådde prima i morse :) Vi avrundade väl runt midnatt, då var de bara jag, älskling, vicko å danne kvar :)
Sen drog dom oxå vidare och vi röjde undan allt å diska å sånt. Var så skönt att komma upp i morse till en fräsch lägenhet :D
De va sjuuukt varmt i natt så har sovit som en kratta.. De är lite småjobbigt att ha 28 grader inne i lägenheten när man lägger sig.. ha ha!

Var upp å hämta celine hos mormor mitt på dan, sen har vi lekt lite inne å nu är hon hos grannen å röjer loss!

Ska nog gå ut å sätta mig i skuggan å läsa tidningen å sen hämta skruttan.

Hejsvejs!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0