Helt färdig!

Känns som jag har spädbarn hemma igen :)
Eller de har jag visserligen, fast dom piper å har 4 ben :)
Jag är värsta hönsmorsan och går upp varannan timme på natten och hjälper dom hitta tutten.
Och de har faktiskt gett utdelning oxå. För alla bebisar har gått upp i vikt. Och de är ganska ovanligt. Oftast går dom ner lite.

Dom är typ 3 dagar nu. Och jag är redan helt stört förälskad i dom. Vad tusan ska jag känna om 8 veckor då??
När de är dax för bebisarna att flytta till nya familjer...
ursh, vill INTE tänka på de nu!

Jahaaa... Barnen ska bort i helgen. Och de känns jäkligt skönt faktiskt. De e ju första helgen hos B & A-K på hela sommaren.
Inte för att vi kan göra nåt eftersom vi har bebisar hemma, men de ska bli skönt att bara slappa hemma..

Ja, hade masscis att blogga om, men skallen är helt mosig av den här jäkla sömnbristen. Men de är dom värda dom små liven!

Nej, passa på att vila lite medans Celine leker ute med Filippa kanske???



Bibbi, Dexter, Pixel & Trixi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0