Tisdag

Tjoho!
Precis hemkommen från en lååång och skön promenad! De e gött å röra på fläsket :)
Somnade liiite för sent igår, så var galet trött i morse.. OCh efterom mina barn är så sjukt väluppfostrade så ligger dom tysta kvar i sina sängar tills jag kommer in =) Förut hade jag ju dom som väckarklockor...

Ikväll har Lilleman gympa. Så ska ringa å kolla med Jenni om hon är hemma ikväll så kan jag gå upp dit å snacka lite skit :)
De e sjukt tråkigt att sitta i omklädningsrummet i 1h och vänta... Man får inte vara inne i gympasalen  titta på..

Har inte hunnit röjja av efter frullen och morgonens bestyr. Så ska ta å göra de nu. Sen kommer lillemannen hem från skolan så då blir de inte speciellt mycket gjort.. I morgon ska dom till mormor. Får se vad man hittar på då.. Blir väl en middag på stan eller liknande :)
I helgen ska vi gå å se Luftslottet som sprängdes. Man måste ju se sista delen när man sett de andra 2.

Nej hörrreni nu ska kärringa ta å sätta fart.. Ska ringa mamma oxå och kolla om hon kommer hit å färgar sitt hår.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0