Söndey

Tjoho!
Haft en halvsofr sönda än så länge.
Lilleman var sjukt uttråkad, och jag va sjukt trött- så jag skicka hem han till mormor för lite myspys på tumanhand.
Lillsessan har varit var hemma och underhållit oss med sång å dans :)

Emma & Adde kommer strax och gör oss ett nobelt besök. Sen ska vi rörsa på fläsket ut nånstans för att få i oss en matbit.
Så söndagen till äran har jag tillomed slängt på mig lite makeup, sådär slarvsnyggt ;)
Kommer få ångrar de bittert mot midnatt när ögonen blir trötta.. Skrubba bort smink i vargatimmen är mindre roligt!
Men va gör manninte för att sin pojkvän ska slippa gå ut med en spökliknade marulk... Varsågod baby.. ;)

Väntar på att Kevin ska plnga på dörra. Näst på tur är E&A.

Nu är de dax att dra in magen för kung å fosterland. Jeansjävlarna ska på.. Jävlaranamma!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0