Söndag!

Wii idag kommer mina älsklingar hem! Åh va mysigt!

jaha.. Luftslottet som sprängdes... Va besviken jag vart! Hade stora förväntningar på filmen, men nää.. Helt värdelös..
Jag kan iaf tacka sällskapet för en kanon kväll!


Just de ja, idag är de Alla hjärtans dag.. Och vad ska jag göra åt de? Inte ett skit! Vi firar våran kärlek varje dag!

Älskling sover fortfarande.. Jag dricker kaffe.. Jäkligt lugnt och skönt måste jag säga!
Har haft en lugn helg! Passar mig utmärkt. Nu längtar jag bara efter mina ungar!

Nu ska jag ringa mamma och kolla vad hon pysslar med.
Ha en kanon söndag nu!
Hej!



Mina huliganer... Ni gör mig till en bättre människa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0