slut!

Trött jag!
Vaknade vid 10 i morse. Så J Ä K L A skönt!
Mamma och Patrik var här å fika igår.. Jag skickade med henne Celine hem.
Hon var frisk när hon vakna i söndags. Men hon var NOT FUNNY. Hade god lust att ställa ut na i snön.. (skulle ALDRIG göra de, men hade bra god lust...)
Ingenting passade henne, allt var fel och hon tjöt K O N S T A N T ! Så de va sjuuukt skönt att mamma tog med henne hem. TACK MAMMA DU ÄR BÄST!

Idag har jag donat å grejjat lite.
Vi va upp till gränby och handa lite. Jag hitta ett par vit/rosa nike pjuck. Bra skit!

Nu är de äntligen kväll. Efter vi ätit tacos till middag la jag Celine. Hon va riktigt trött.
Kevin var vaken en stund till, satt å rita lite å grejja. Sen fick han oxå kasta in handduken.

Jag har precis tagit mig ett glas rött. Tittat på Halv åtta hos mig. Och Familjen annorlunda.
Sitter och funderar på om jag ska ta mig ett kex med brieost på??? Onyttigt så in i helvete... men Faan så gott..!
Jaja, de tåls att funderas på en stund till.

Händer inte mycket mer idag. De e Sportlov för lillemannen. Får se vad vi ska hitta på för nåt.
Nu ska jag läsa lite bloggar. Sen bädda rent i sängen så den är redo att bädda ner sig i sen.

tat lugnt gott folk! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

feta ostar är inte onyttigt. Mycket bättre än chips & godis. Ät gott ;)

2010-02-22 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0