SkeletonSpider

Min älskade vill ha en spindel.. De vill inte jag.. Han tycker den ska vara inne på barnensrum.. så jag slipper se den hela tiden.. hmm.. vettefan vad jag ska tycka om detta.. Krävs nog en hel del övertalning och antagligen en och annan muta...


Skeletonspider


Bluemetallica


Goliathspider

Alla är typ sjukt sjukt giftiga.. Känner mig inte speciellt sugen.. Inte alls sugen kan jag tala om.
Men om de inte blir nån spindel.. då vill han ha en palmhuggorm...


Den här jäveln är argsint.. så in i helvete...

Annars en diamantskallerorm kanske??

Nää.. skulle inte tro de va..

Varför har jag inte en pojkvän som gillar små gulliga fluffiga puppies???

Kommentarer
Postat av: jillan

Jag kanske ska köpa ett marsvin, till

mina barnbarn, du hade det när du var i kevins

ålder, eller hur. kram kram kram, mamsen

2010-02-17 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0