Osmarta jag!

Morrn!
Fick en ny mp3a av min älskade igår. En liten rosa :) Men jag får inte in nån musik på den.. Trodde jag var smartare än så.. men icke!
Älsklig sover så han kan inte hjälpa mig heller...
Idag då? Vi ska upp till gc så fort min man behagar att slå upp sina gröna.
Sen måste jag städa i min garderob eftersom de är en viss liten Luzifer som slitit ut allt därifrån så de e en jäkla oreda.. Tack!

Sen kommer knoddarna hem- Dom gamla vanliga rutinerna...
-Leka
-Laga mat
-Äta
-Diska
-Plocka undan
-Duscha barn
-Lägga barn
-Läsa saga
-Barn sover
-Mys med min Älskade!

Nej nu ska jag ta å sparka upp den vackra som sover!
Trevlig måndag! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0