Måndag igen!

Var pigg när jag vart väckt av en kissnödigt Celine i morse kl 6. Trevligt =)

Kallt som tusan var de ute oxå, så vaknade till ännu mer när vi kom ut!

När jag kom hem igen så står jag i min egna lilla värld och fixar kaffe. Så pingar de på dörra.
Vem var där? Jo FRIIIIDA! Kul å se dig hjärtat! Och trevligt med kaffesällskap på mörra :)
Skönt att snacka av sig lite skit! Längtar sååå efter din bäbis!

Idag då? Ingen aning.. Mannen ligger fortfarande och snarkar.
Har ett par satal att plöja igen, annars inget speciellt inbokat. Längtar redan efter mina små älsklingar...!

Ska diska å vika lite tvätt å sen väcka mannen.

Ha de fint!


Min Familj, Min Stolthet! Mitt ALLT!


Stora fina tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0