lörday!

Äntligen kväll!
Dagen har gått i lugnets tecken.
Vi var upp till Willy:s och handla lite sen gick jag å Celine hem till mamma å hängde en stund.
Nu är midagen äten, disken diskad och ungarna är bänkade framför en film med chips,osbågar å godis.
Hade hoppats på att de skulle bli lite lugn och ro. Men Celine påstår sig må illa (??) så hon kutar mellan rummet och toan å skirker JAAAG MÅÅR IIILLAAA!... Men hon har dock inte kräkts än ;)

Blir en oerhört lugn kväll... Har huvudvärk.. Misstänker att jag har en tumör i skallen. De måste vara de.. Eller iallafall nåt liknande... jaja de lär märkas.. Gud va löjlig jag e.. men va fan man vet ju aldrig.. jaja nog om de!

Förresten så hoppade jag middan idag. Tänkte äta nåt gott när barnen har somnat istället.
Typ kex & ost... Typ Stoooora gröna oliver fyllda med feta. Typ fefferoni fyllda med feta.
Så löjligt gott de kommer bli!

Nej får bara ondare i skallen av att sitta här...
Läjter!


Våran Bäbis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0