Kräk!

Min stackars lilleman har lyckats kraxa fram ett gäng med kaskadspyor. En kasta han rätt genom vardagsrumme.. (stackarn) dom andra valde han dock att sikta ner i wc´n. Vart jag glá för. Tycker de räcker med att moppa gölve 1gg/dag.
Men stackarn han ju inte med... Han skulle precis sätta sig vid datan och spela.
Så känner mig tacksam över att han inte spydde 20 sek senare :) Duktig unge :)

Natten till idag sov jag SJUKT dåligt. Kollade på klockan sista gången 03.45...
Sen kl 7 var de en liten flicka som låg å kvittra efter frulle...
Men jag har ändå varit ganska piggelin idag.

Innan kräkpartyt så drog jag å lilleman ner till down town för lite shopping. Mor & Son. SuperMys!
Men vi drog oss mot hemmets trygga vrå ganska snabbt... var tydligen inte bara vi som var shoppingsugna idag...
Otippat va?? :)

Celine har jag skickat till mormor. Hon var en riktig retsticka på sin storebror som är dålig.. Så vi skicka iväg na!

Denna fredagkväll har nog haft sin kulmen.
Väntar på att en maskin tvätt ska bli klar.
Har fått i mig en halv Corona. Blir nog inget mer än så.

De blir hänga tvätt, sen hänga med sjuklingen!

Hoppas ni har en lite mer spännande friday än mig :) Men jag är nöjd med min. Synd om lilleman bara!

Nej, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0