Halvtrista fredagen!

Mammas lilla skrutta är dålig =( Fortfarade ligger tempen rund 40 grader... Alvedonen sköter inte sitt jobb!
Vi har legat i sängen i princip hela dagen. Ätit godis och gottat oss :) eller de va iofs mest jag som åt.. hehe!

Min stora älskling mår iallafall bättre nu. Tack å lov! Hatar när nån av mina babys är sjuka! Men vem gör inte de??

Ja, vet ni vad jag gjort då?
Ätit ännu mera kex & ost. De e ju så jäkla gott! kan.inte.låta.bli.
Dessutom sitter jag å smygäter gammalt smågodis.. Man tager vad man haver..
Inget vin idag dock! Alltid nåt eller hur?

Dagen har varit lång å tråkig. Inte varit utanför dörrahåla. Inte så smart att gå ut med en liten flicka som e så varm så hon skulle kunna smälta isen på nordpolen.

Nej vet ni. Nu ska jag ta ett bloss på en marlboro light. Sen haffa åt mig lite mer candy och gömma mig under täcket.
Ska försöka somna i tid ikväll oxå. Man vet aldrig hur natten blir med en sjuk snuffsa!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0