Barnlediga

onsdag igen...vilket inne innebär att barnen sover hos mormor.
Fått en del kommentarer om att mina barn är borta jämt. De e lite roligt tycker jag.
Känner inte att jag behöver försvara mig. Men gör de ändå ;)
Var 3:e helg är barnen hos deras kontakt familj, som dom älskar! De är 2 underbara människor som jag är oerhört tacksam över att ha i barnens liv!
Varje onsdag sover barnen hos deras mormor. Som dom givetvis älskar lika mycket som mig ;)
Barnen (och vi) har jättebra kontakt med mormor.
Jag har aldrig någonsin tvingat mina barn att vara någonstans där som inte vill vara.
De är 2 oerhört sociala barn som älskar sin kontaktfamilj och sin mormor. Och alla människor!
Bättre ungar får man tamefan leta efter!
Så, då var de klargjort
!

Jag å kärlek kom hem från gränby för en stund sen. Köpte de sista till Celines tårta och lite annat skräp.

Innan vi var upp till gränby gick vi till Heidenstam och hämtade ut en ny digitalkamera jag fått av min älskade!
En rosa, superfin! Tack baby ♥

Har precis sulat i mig en fel semla.. gudagott!
Middagen idag består av Äppelpaj :) Nice när de inte är några ungar hemma, kan man äta bara skräp ;)

Nej ska ta ett bloss nu å grejja lite!
Hejsvejs!


Min Fina älskling spelar Dj Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0