AVATAR

Goddag!
Vi tog en buffé på China Garden igår. Mums! Avslutade med friterad banan! *Flaskback från barndommen*
Drack ett glas rött å snacka massa gojja med mannen i mitt liv! Du är underbar baby ♥
Sen kom Adde & Emma och joinade oss. Trevligt värre! Underbara människor dedära!!

Sen vidare och inhandla godis. Surt knallpulver(?) snusklubbor och virus (??).

Till bion.. köpte största popcornbyttan på stället..
Visa biljetterna.. Ja men ni ska till Royal sörrni... Jaha.. kul!
Bara till att springa dit i snöyran! (skydda popcorna för faan).
Sätta sig till rätta och sparka av pjucken! Pust!
Filmen var RIKTIGT RIKTIGT BRA! 10 poäng av 10. LÄTT! Rövsvetten glömdes fort!

Sen fick vi fin skjus hem. tackar å bockar för de!

Hem å av med klädtrasorna! Pussa på katten! Krypa ner under skönaste täcket med underbaraste pojkvännen!
Tack för en kanon kväll min älskade! Och tack Adde & Emma för exellent sällskap!

Nu ska vi snart  gå hämta lillmarodören, sen knallar vi upp till gränby och slösar lite slantar!

Nu ska jag mysa lite med min son. Älskling praoar som DJ :) Duktiga han!

Ha de bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0