Värdelöst

Jag mår verkligen URuselt idag.
Sitter och ser mig omring i hemmet.. Ser massvis av saker som måste göras.. Men kommer inte så mycket längre än till tittandet...
Har fixat liiite i min garderob.. Var en enda stor oreda där inne.. så har jag slängt in en maskin oxå.
För Celine råka hälla ut ett glas julmust på kevins byra, där han har kläderna... så de läckte in i byrån..

Kevin är hos en vän. Ringde han nyss. För mamma ringde och sa att Kev fick komma dit om han ville.
Ungen slängde luren i örat på mig efter ett glädjetjut.. Va är de som är så jäkla kul hos mormor egentligen??
he he he!!

Celine sitter och tittar på film. 3 gången hon ser samma film på raken nu. Dom fick varsin ny film idag.
Hon har en skål med chips och ett glas med julmust. Eller rättare sagt en PIPmugg.. Inga mer spill-incidenter idag tack!
Jag har ont i halsen, så jag lever på julmust idag.

Nu ska jag gå och skita och duscha.

hej påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0