Om du vill att dina drömmar ska slå in så får du se till att vakna först!

Hej påer!

Fortfarande synd om mig! Japp! Stackars Pernilla som är sjuk...
Fy fan på dig Pernilla, sluta tyck synd om dig själv!
Äh va fan man kan inte bry sig om andra hela tiden.. Vet att de finns dom som har de värre... Men JAG då????

Celine slagga hos mormor i natt.
Kevin hemma. Men man märker lixom inte av pöjken längre. Han är lugnare än lugnast.
Igår när han var hos mamma så åt han jäkligt dåligt, men när han kom hem tröck han i sig en HEL kebabrulle.
Bra gjort där Kevin.

Vi ska till gränby idag. De är ju mellandagsrea hallåååå.. Hur mycket shopping de blir återstår att se.
Eftersom våda ungarna ska me. Och Patrik. he he Pierres första gång med pattan på gränby.
he he kommer bli sköj, För mig.. ha ha!

Nej hörrni, nu ska jag göra mig klar. Försöka muta ungen att äta nåt. Att banta är lixom min grej.
Jag bantar med godis och chips. Funkar Galant sörrni!

hej på en stund!



Min älskling och min Bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0