ökad dos på medicinen idag. Skadad hund!

Hej!

Idag så ökade vi kevins medicin.
Jag skulle egentligen blogga om de, men precis när jag skulle sätta mig å skriva, så hörde jag värsta braket i hallen...
Cash hade ner en lampa som stod där. En lampa med glas skärm.
han vart ju livrädd och kuta därifrån å hoppa upp i sängen.
Vi började plocka upp glas, så kastade jag ett öga mot cash, så sg jag blod. ÖÖHH VA?? Blod lite överallt!
Kollade Cash och såg att han hade skrt sig på tassen.
De blödde som fan! Vi fösökte stoppa blodet, så vi skulle kunna se hur skadad han var.
Han har skärt sig mellan trampdynorna, ända in till benet.
AJ AJ AJ! Ååh va de gör ont i mitt hjärta =(
Men han va så tapper och satt helt stilla när vi undersökte tassen.
Vi har lindat om tassen nu och trätt en av Celines sockerplast strumpor över så han inte ska halka när han knatar runt.
Ringde veterinären. (hellströms) Han tyckte vi skulle komma dit så han fick kika på de.
Vi fick en tid klockan 12. Så Pierre får åka dit med honom eftersom jag måste passa när lilleman kommer hem från skolan!

Jag hoppas de inte är nån fara, men tycker så synd om honom!

Uppdaterar mer när dom kommer hem från veterinären.

hej!




Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är den bästa veterinären i stan! Hoppas det går bra!

Kan tänka mig att det blev blodigt, han är ju helt vit så det måste sett hemskt ut. Hoppas det går att sy ihop bra!

2010-12-15 @ 12:02:45
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0