Medicin

Idag började Kevin med medicinen.
Hans fröken hade märkt en markant skillnad i klassrummet.
Hans puls och blodtryck var bra de me! Så de känns väldigt bra!

Vet ni, jag gjorde nåt som jag aldrig brukar göra... Jag läste på bipacksedeln till medicinen.
NOT GOOD! Jag ska verkligen inte läsa sånt...
En av biverkningarna va Hyperaktivitet... ÖÖH.. Ska inte medicinen göra så att en del av hyperaktiviteten försvinner?
En annan biverkning var (visserligen en mycket sällsynt) PLÖTSLIG DÖD....
Asså seriöst, varför skriver man sånt? Man är ju tillräckligt nervös för allt ändå...
Inte för att jag tror att han kommer dö.. Men de va ändå inge kul att läsa!!!

Om en vecka så ska vi öka dosen.
Jag hoppas att min älskade unge får de lättare i skolan nu!
Och hörrni, TUSEN TACK för alla uppmuntrande ord!


Ikväll ska vi gå och vaccinera Cash. Barnen får vara hos mormor så länge.

Nej hörrni, nu ska jag plocka å dona lite innan jag ska hämta Celine och lämna dom hos mormor.

Kommer skriva lite i bloggen varje dag om Kevin. Kommer vara bra/kul att kunna gå tillbaka å läsa om senare..

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Å vad härligt att läsa att de redan märkte skillnad, hoppas det fortsätter så!



Imorrn är det vaccinationsdags här med, måste ju tillbaka med Alvas katt där förra ägaren inte genomfört grundvaccinationen... Sist vi var iväg bajsade och kissade han ned hela sina bur och sig själv...

2010-12-08 @ 14:50:57
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja fi fan vad det luktade!! Bilen såldes tack och lov en vecka senare så lukten hann gå ur! Deras hud lär ha känt dofterna iallafall ;-) Nu skaffade maken plastmatta till nya bagaget snabbt so mattan eftersom vi ska åka igen ;-)



Han är jättesöt! Så mycket mysiga bilder du lägger upp dessutom där han gosar med både hundar och katt!



Ja håller tummarna för Kevin nu! Fortsätter det så bra kommer han ha alla förutsättningar att lyckas med skolan och livet!



Ja blä för biverkningar, jag brukar också läsa och man blir ju skrämd ibland men jah jar nog aldrig läst död, usch usch...

2010-12-08 @ 15:50:34
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0