lördag

Nu öppnar vi skumpan :) Vi dela på en flaska igår me. De e ju så jäkla gotti!!

Har haft en OERHÖRT bra dag!

Gick upp halv 11. De är ite varje dag man får sovmorron så länge. Celine kom in till oss vid 7 först, men sa åt henne och gå å lägga sig igen.
Sen vid halv 11 vackna vi av Cash, gick in till ungarna, lilleman va vaken, men Celine sov fortfarande... SJUUUKT!
hehe väckte henne då faktiskt.
Shit vilka underbara ungar man har!

Sen har dahen bara rullat på. Jag och barnen har gjort lite julkort.
Sen var vi upp och lämna Celine till mormor. Hon ska sova där  i natt för i morrn så dom hem till patrik och kolla på ett Lucia-tåg. Sist var de Kev som följde med hem till Pattan, så nu e de Celines tur.

Middagen åt vi på MAX idag.

Kevin har varit så lugn hela dagen. Känner inte igen min egna unge för fan! Sån jäkla stor skillnad är de!
Är så himla stolt över honom!!!!!!
Han har hjälpt mig med tvätten, och han har skurat handfatet och toaletten. På eget bevåg.
Så duktig!!

Men nu är de kväller, jag och min kära har matat spindlarna. Jag börjar bli rätt duktig om jag får säga de själv!
Matar och fuktar åt Rosea´rna helt själv :)

Nu ska jag hänga lite med min son innan de e dax att bädda ner honom, sen blir de mys med mannen!

Ha en trevlig kväll hörrni!
Och glöm inte varannan vatten nu ;-)

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0