juldagen

Morrn!

Sitter i min ensamhet och dricker kaffe!
Pappa & Pierre sover. Barnen är hemma hos mormor. Ska snart gå upp dit.

Hade en underbar julafton. Barnen var såå lyckliga över sina klappar. Dom fick så sjuuukt mycket klappar.
De var KAOS under öppningen..
Så jag har inte riktigt koll på vem som fick vad, av vem.
TUSEN TACK FÖR ALLA KLAPPAR!!!
Barnen kommer vara syssesatta lääänge med alla nya grejjer!
Dom har inte ens fått alla klappar ännu... Herregud vilka bortskämda ungar man har ;)
har massa fina kort jag ska lägga in, men glömde kameran hos mamma igår så läger in dom senare!
De va jättekul att träffa brorsan, bettan och fina wille! Vilken snäll unge! Och så jäkla söt!! Hur mysig som helst!
De var helt klart en heeelt lyckat julafton!

Jag har börjat dommna i mina händer på nätterna.. dommnar även nu när jag sitter och skriver. De gör skitont!
Aj aj aj!! Måste ringa läkaren på måndag för de är otäckt! =/

Nej nu ska jag gå upp och hämta barnen.
Slänger in lite kort den!


God fortsättning till er mina läsare =)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0