Jul med familjen!

Fan va oförskämt av mig och inte blogga i går...

Vi har haft en lugn och skön helg. Både igår och idag sov vi till 11.45.
Snälla hundar man har som inte väcker oss!

Längtar enormt mycket efter barnen. Dom kommer hem snart!

Pratade precis med min bror.
Nu har vi bestämt hur julafton ser ut.

Daniel, ELisabet och Wille kommer till mamma och Patrik vid 11-tiden nångång.
Pappa kommer även dit och självklart jag, pierre å barnen. De blir massa mat, gott julgodis, massa babbel klappar och bebis mys!
Så hela familjen kommer vara samlad och de var ett tag sen vi var de, så de känns verkligen jätte kul!! Och då menar jag verkligen JÄTTE kul! För min familj är underbar! och de är skandal att vi inte ses oftare än vad vi gör!!

nej men hörrni nu ska jag fixa å dona lite innan mina små hjärtan kommer hem!

Trevlig 4:e på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0