Hallå där

Har städat lite snabbt. Fortfarande risig. Ja jag tänker fortsätta gnälla tills jag mår bättre.
Åt kassler/potatisgratäng till middag. De är gött de!

Är sugen på att fixa naglarna. Men de är ingen idé att göra de när Celine är vaken. För de dyker alltid upp nåt som jag måste hjälpa henne med. Hon är en krävande liten tjej. Men ett jäkla temperament! Undra vem hon fått de av?

Ska ta en till långpromenad med hundarna sen. var ute med Cash i 45 min innan middan.
Han går bananaz här på kvällarna om han inte fått sina långpromenader under dan.
Damp Dog Deluze!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kramas med min dotter och sen ska jag kasta in na i duschen!

Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0