Fredag

Idag har Celine Luciatåg med alla dagban å dag mammor.
KOmmer bli så mysigt och fint! Blir alltid så rörd när mina barn gör nåt.
Tönt mamman liksom.. ha ha!

Allt är bra med Kevin. Igår hade han och jag lite julbak . Jag gjorde knäck och han gjorde marsipanbollar som han doppade i smält choklad. Sjukt gott kan ja lova!
Han är MYCKET lugnare... Jag får påminna mig själv om att han faktiskt äter medicin nu.. För ibland tror jag att han är låg/deppig. Man är ju alltid så van att se honom "speedad".
De är en sjuk känsla.. De känns fortfarande sjukt att de sin lilla pojke medicin. Varje dag.
Undrar om jag någonsin kommer vänja mig med de??!?
Han vaknar vädigt tidigt på mornarna nu. I morse hörde jag att han var upp vid 5 tiden.
Vid 7 gick jag in, då var han vaken. Han sa att han försökte somna om, men de gick inte.
Han ville inte sätta på tv´n heller, för han vill inte väcka Celine. Åh min söta lilla kille.
Ibland gör barnen saker så man blir alldeles farm i mamma hjärtat! Kloka underbara ungar!

Nej men nu ska ja kolla på VBÅ. Kärleken jobbar, så de e tvärlugnt här hemma.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: jillan

Njut av ensamtiden.

2010-12-10 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0