Cesar Millan

idag har jag städat. Städa gör ja varjde dag, så de va inget nytt!
Jag har dessutom kokat ett stort lass med risgrynsgröt. Så nu har killarna frulle kirrat i ett par dagarn.
De är bara Kev å Pierre som äter gröt här hemma.

Celine har sovit oroligt i natt. Jobbigt, både för henne å mig. Tycker mest synd om henne faktiskt.
Men hon ar lika glad i morse för de. Vi hade de så mysigt i morse, titta på julkalendern och käka frulle/drack kaffe i sängen!
Idag ska hon till mormor. Så idag blir de mys med Kevin.
han kommer hem snart, då blir de först läx-läsning. Alltid läxor på tisdagar.
Men annars blir de lugnt, jag ska strax fortsätta läsa. Har börjat läsa Cesar Millan´s första bok.
Bra läsning! Tycker han är GRYM! Har hans andra bok oxå.
Ska även börja läsa en bok om Amerikans Bulldog´s. Jäkligt intressant läsning. fast den är på engelska, så man måste anstränga sig lite när man läser =)

Nej hörrni, nu ska inte ja sitta här å babbla massa skit längre.
Höres :P

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har ocksp läst den boken, tycker han är grym! Funderade ett tag på att köpa en till svärmor i julklapp, hon är väääldigt duktig på att alltid lägga sig i hur vi uppfostrar Rulle.

2010-12-15 @ 09:38:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0