bubbel!!

Nyårsafon :) Amatörernas afton :)

Är hemma med älsk och Celine. Dricker lite bubbel och tar de lugnt.
Vi har ätit god mat, myst, kollat på draktränaren, tagit promenader med odjuren.
Celine och jag har precis bakat choklad cupcakes. Smarrigt värre!
Ska plocka fram ostbrickan om en stund. Lätt min favorit av all slags mat/snacks.

Tanken är att vi alla 3 ska hålla oss vakna fram till 00.00 och gå ut och kika på fyrverkerierna.
Har lovat att väcka Celine om hon slocknar innan.
Får se hur hundarna reagerar på alla smällare.
Känner mig egentligen inte alls på nåt vodare humör. Har en person i mina tankar.. Tänker på dig! Du vet vem du är och du vet vart jag finns om du behöver något!
Fan asså! =/

Nej nu ska jag försöka sluta deppa här! It´s fucking NYÅRSAFTON jööö :P
Längar lite tills skolan/dagmamma börjar igen. Tillbaka till vardagen. Till rutinerna.

Nu ska jag slita Pierre från de där jävla tv-spelet. Jag vill se på tv.


Hoppas ni alla får en UNDERBAR Nyårsfton!

GOTT SLUT & GOTT NYTT MINA VÄNNER!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0