mulet

God morgon!

Mulet idag. Gör mig ingenting. De gör  mig ingenting om de e mulet i morrn heller sörrni.
Men de vore trevligt om de inte regnade i helgen. Vi ska besöka tivolit med barnen. Kul!

Igår vart de inte mkt gjort. Vi var upp ti gränpa å handla lite bara, kom hem å la oss å kolla på tv. Vakna 2 timmar senare.. ha ha! Så skönt!
Vi drack en massa skumpa och bara njöt av lugnet!
Har varit så skönt denna vecka, när älskling varit ledig. Men nästa vecka blir jag lonely igen.
Men de e lugnt, har ju barnen =)

I morgon blir de lugna gatan. Om vädret tillåter slänger vi nog på nåt på grillen. Dricker några bärs å bara koppar av! Perfekt!

Idag då? Mannen sover fortfarande. Jag dricker kaffe. Ska snart vaska av kroppshyddan sen händer de inte så mkt mer. Vänta på lilleman å sen hämta skruttan. Same as always.

Nu ska jag zappa runt lite på tv´n.

Läjter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0