Wine!

Hej påer!

Gårdagen, fredagen, va helt underbar! Mys Delux! Ville stanna tiden, så underbart var de!
Somnade lite väl sent kanske, men var pigg som en lärka när jag vakna i morse.
Upp och utfodra mina husdjur, kladda på fejjan och väcka kärlek.
Sen knallade vi ner på stan i de underbara höstvädret.
SKulle ju köpa en hårddisk på Alina.
Kom dit typ 5 över 10.
Och JÄÄÄÄÄVLAR vilken LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG kö... shit asså, tappade hackan! De var ju bara glömma att vi skulle kunna köa där med barnen..
Så då vart vi skitsura, vi hade ju verkligen ställt in oss på den där jävla hårddisken..
Men vi knallade vidare och brände pengar i andra affärer ist :)
Vart bla vinterstövlar till båda huliganerna. Så skönt att ha de klar. Nu e de bara utstyrslarna kvar :)

Sen gick vi till JALLA och tröck varins Kebab. Helvete va smarrigt! Helvete va onyttigt.
Vettefan när jag ska palla ta tad i min jävla bantning.. Sååå drygt.

På vägen hem så såg vi att kön till Alina hade minskat MYCKET. Nu var de typ bara 10 pers där.. Så vi ställde oss i kön.
SÅ de vart en hårddisk till slut iaf. Visserligen en lite dyrare, men va gör de. 1 TB för 750 spänn. Ett kap de me!

Sen knatade vi hem i solskenet.
Hem å kasta in grejjerna å vidare till Lidl å handla lite.
Hem å laga mat. Hemmagjord pizza. En med skinka å majs till barnen (läs Celine) för hon e så jäkla petig med maten!
Sen gjorde jag en med skinka, oliver, champinjoner, lök, fetaost och bacon. SJUKT GOTT!

Kevin är hos en polare å leker.
Celine har precis lagt sig. Kärlek snarkar för fullt. Och jag njuter av lugnet med ett glas rött.

Har haft en helt OK dag.. Är fortfarande pigg, otroligt nog. Men de blir väl troligtvis ändring på de så fort jag e klar med mitt andra glas.. haha!

Ska bädda ner mig i sängen till kl 20 när kändisdjungeln börjar. FInal idag ju :D de får man ju inte missa!!

Tack för idag, slut för idag!



Kolla noga så ser du hur lång kön var...



Mammas pojke var uttråkad...


 
Celine gosade med sin "pläl" för en stund sen! <3



Lilla mammagrisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0