Starkbärs

Hejsvejs!
Har haft fullt upp idag typ.. Vaknade å fixa barnen å lämna dom i skolan och dagmamma.
Sen hem å duscha, cykla upp till gränby å handla lite.
Sen hem å kramas lite med älskling å äta lunch. Sushi för min del, å panpizza för älskling.

Sen gick vi å hämta Lilleman i skolan. Hem å fixa mellis till han. Sen cyklade vi alla 3 upp till gränby igen.
Kevin köpte 2 ps2 spel, jag köpte lite smink å jox, och älskling köpte ett par bärs.

Sen hämta vi upp celine på vägen hem, hem å grejja lite, sen gick vi till lidl å handla lite grejjor som saknades i kylen.

Sen hem å fixa pannkakor till barnen..

Nu är Kevin ute och leker med Liam. Celine står i duschen med älskling, jag sitter här med ett glas bärs.

Nu ska jag ta ett bloss, sen mysa med 2 av mina älsklingar!

Ha en kanon fredag nu hörrni!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0