Snörvel!

Ny dag igen.. Haft lugn morgon.. Lugna snälla å glada barn! Dom får mig verkligen att orka hålla huvuvdet ovanför ytan! Älskade nuttar!

Ska sitta å klicka på datan en stund.. Väntar på ett recept som aldrig kommer in,.. så drygt med sega läkare..!

Annars blir de en lugn dag. Ska plocka undan lite å ta en sväng om med dammsugaren. Mycket mer än så orkar jag nog inte.. är sjukt förkyld.. =/

Har inte mkt mer att berätta.. känns lite som att jag lever i en bubbla, och bara väntar, väntar och väntar.. !

Hej hej!




Älskar dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

Älskar dej me gumman!! Du vet vart ja finns om du behöver nåt lilla sjuklingen.. :)

Puss puss

2009-09-08 @ 10:18:19
Postat av: Pierre

stakars celin ge henne en stor kram från mig

2009-09-08 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0