snart slut på veckan..

Hej å hå.. Vilket jävla pms monster jag va när jag vakna i morse.. Eller inte bara jag. Utan alla inräknade i lilla familjen.. oj va vi gasta!
Jag är betydligt lugnare nu.. men kunde ha slutat illa där ett tag.. var nära att säga upp mig både som mamma å flickvän..
Meeen de va då, nu e nu...

Har absolut inte ett skit att göra.. SKulle behöva dra en svängom med sugarn.. Men då vaknar antagligen pms monstret som ligger i sängen, och då är vi igång igen.. Så jag hoppar de va?

Nej vet ni, jag tänker vara slö idag me..
I morgon trillar de in pengar på kontot.. Då ska de spenderas! YES!

Nu ska jag ta en rök å sen näcka av mig myskläderna å krypa ner i varma sängen å kolla på vårs bästa år!
Bättre kan de knappast bli! Eller?

jaja skit påer så länge! Hejdåhejdå!



Bjuder på en riktig pissbild.. (HAHA) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0