Mitt i veckan

Fan.. Jag har kaos i skallen..
Vet inte vad jag ska skriva.. får inte ut de..de sitter i huvudet.. 
Men om man inte får ut de, så kanske de e meningen att de ska stanna där ute?
Jag vill ju inte vara en "elak" människa.. så jag censurerar mina inlägg ganska grovt.. Smart? Njae, vettetusan.. men snällt.. mjoe... kanske de..

Var astrött när jag vaknade i morse... vaknade dessutom mittemellan min kärlek å min lillsnutta. Hon måste ha kommit in till oss nån gång i natt å krypit ner under täcket.. sååå jäkla mysigt!

Vi låg å mös en stund till tills klockan ringde för andra gången. Då gick vi upp.. Jag började plocka fram frulle, Celine gick in å väckte storebrorsan, i vanlig ordning.. Han blir lika sur varje morgon.. haha! Jäkla sötungar man har!
Barnen åt frulle å jag häll på att somna om vid bordet.. =) Varför så trött???
Ut å iväg å lämna dom på respektive ställen..
Idag fick jag bara följa med Kevin halva vägen till skolan, sen skulle han gå resterande väg själv.. HAHA! Sååå jäkla söt!

Sen hem.. plocka undan frullen och bädda barnens sängar. Vek lite tvätt. Fixa lite java å en macka.. å nu sitter jag här.
Funderar på vad man ska göra av denna dag? Har egntligen massa saker som MÅSTE göras.. Men jag HATAR måsten.. Så risken är jävligt stor att jag kommer skjuta upp de tills i morgon.. Såå typiskt mig.. hehe!
Barnen är lediga i morron å på fredag.. så de kommer bli en långhelg. Sjukt skönt! På fredag ska jag köpa mig ne flarra vin.. Var länge sen nu känns de som :)
Sen har vi bokat in en lunch på donken på fredag oxå :) Nice? jaa.. för barnen iaf :)

Nej mina vänner... ska man ta å göra lite nytta kanske? Jag blir så seg av att göra ingenting.. Blir mkt piggare om jag håller igång hela dagen!


Åh, måste ju gratulera min kära vän!
Är sååå glad för din skull gumman!
Väntar med spänning!
ÅH GUD SÅ ROLIGT!

Nej skura badrummet kanske?

FlingFlong påer era coola katter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0