mitt i veckan dagen

Morrn!
Idag åkte vinterjackan fram mina vänner! 3 grader var de ute... Hösten är verkligen här. Den strålande vackra hösten! De e nya tider nu hörrni, Underbart va?
Måste införskaffa mig ett par vantar bara.. men har så svårt att hitta vantar.. tycker de e så sjukt fullt.. haha!

Gårkvällen vart lugn, kom hem efter gympan och plocka undan lite, duscha 2 trötta huliganer, fixa kvällsmackor och kastade som i bingen.

Sen satte jag mig och andades ut å drack en kopp te med min älskade. Du är underbar älskling!!
Somnade tiiiiiidigt igår.. hann inte ens kolla klart på House.. haha!

Idag då?? Jaaa bra fråga.. tvätta lite kanske? jaaa..
Mysa med älskling? JAAA!

Nu ska jag ta ett bloss och loda vidare.
Ta´t lugnt hörrni!

FlingFlongLångKalsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0