månday morning!

Hejsan hoppsan!

Vilken kanon helg de har varit!
Fredag, efter att jag älskling å kev vart uppe på gränby å hanlat lite, kevin fick 2 spel, så pkte vi å hämta Celine, sen hem å fixa med mat å lite sånt.. Celine somnade tidigt, Vi andra satt uppe å mös en stund, sen la vi oss och glodde på sopranos efter att lillemannen somnat..

Barnen vaknade före kl 6 i lördags.. lite väl tidigt kanske.. men min underbara pojkvän gick upp med dom så jag fick ligga kvar å dra mig =) ÄLSKAR DIG BABY!
Sen drog vi till Ö&B å handla lite skrot.. sen hem å goffa lördagsgodis... restan av lördagen bestod av MYS!

Sönda morgon ringde Dennis å ville träffa barnen. Dom vart sååå glada!
Han hade dom en timma eller nåt, sen kom dom hem igen. SÅ skoj för dom små pluttarna!

Igårkväll kom Camilla hit, vi la oss å glodde på film.. Den var alldels för läskig för mig, så jag somnade rätt snabbt.. HAHA!

Sen upp vid 7 i morse å fixa frulle å grejjer till barnen  sen lämna dom till skola/dagmamma.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Ta ett bloss. Lägga mig brevid min sjuka älskling å glo på tv..
Är lite små sliten efter helgen fasten jag inte gjort ett skit.. haha skumt!

Nej, röka var de ja!
Tjingtjongkaramellstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0