Löningsdag :D

Så jävla skönt att de e fredag. EN helt vanlig fredag. Förutom att de ramlar in cash på kontot och att barnen är lediga. Wihoo!

Gårkvällen var lugn och skönt. Vicko kom över med sina sessor. Barnen lekte, vi snacka skit å rökte å sippa på lite vin :D Lovely!
När den trion gick hem så ja jag mina knoddar för en dejt med John blundsson.
Sen fyllde vi på våra glass, stället fram en massa snacks å choklad och slog på en läskig rulle, Mirrors eller nåt hette den.. FY FAN! Fattar inte varför jag plågar mig själv å tittar på skräckisar, när jag blir så jäkla skraj..
Adrenalin torsk??

Sen decka vi allihopa, och vakna i morse vid halv 9 typ. Förutom jag då, som vart väckt av min huligan dotter halv 7.
Tröttmössa idag.

Om ett par timmar knallar vi till donken å käkar lunch. Nice, nice.

Annars händer de inte speciellt mkt idag. Handla lite å sånt tråkigt, men nödvändigt..

Nu ska jag ta ett bloss å sen plocka fram kläder till huligan barnen.

Trevlig fredan kattor!

Hejhopp gummisnopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0