lite ångest!

Jaha.. Kväll.. Celine har precis lagt sig, Kevin är hos Liam å leker..

Älskling är i kiosken å köper popcorn.
Vi ska titta på film. Jag ska hålla mig vaken.. jag ska hålla mig vaken.. jag ska hålla mig vaken.. Aja, de duger att försöka iaf =)

Kommer frångå mina "tv rutiner" ikväll.. Kollar ju Alltid på IDOL och Kändisdjungeln. Men ikväll börjar grey´s anatomy.. dubbelavsnitt.. och de kan jag bara inte missa.. herregud!
Så får se på reprisen av de andra.. men jag brukar alltid missa repriserna.. oj vilket i.lands problem jag har.. haha!

Har feting ångest över att jag fyller år i morgon.. halvvägs till 50.. känns inte ett dugg jävla bra kan jag tala om..
Ålderanojja delux, de e jag de!

Nu ska vi kika på film!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

De e såå omoget att ha åldersnoja.. :P

2009-09-23 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0