kallt..

Helvete va kallt de e .. höll på att frysa ihjäl när jag lämnade huliganerna... De kan väl knappast vara dax för vinterjackan redan? Jag som hatar att frysa... shit va drygt...

Anna Anka.. Herregud vad ska man säga.. Är mållös.. Shit pommfritt..
Lika bra att lämna de osagt..

Barnen va snälla i morse :) Kevin åt gröt :) Celine tog en tugga, sen ville hon inte ha mer.. Hon e så dålig på att äta frulle.. Precis som sin mor.. Not good...

Vad händer idag då?
Storstädning av köket har jag tänkt..

Nu ska jag krypa ner brevid min kärlek och väcka han så man får sig en liten snabbis så här på morron kvisten ;)
Finns väl ingen underbarare än de????

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0