kaffe

Då sitter man här igen..
Har stoooorstädat huliganernas room. Samt wc rummet.
Tycker jag är lite duktigt.
Nu dricker jag mer kaffe..
Är lite sugen på min marabou daim som ligger så fint å väntar.. men tror att den får vänta ett tag till :)
Ska försöka vara lite duktig idag...

Har väl egenligen inget mer att skriva.. Klockan går så sjukt snabbt, snart dax att hämta skolpojken. Som förövrigt VÄGRAR gå med mig till skolan numera.. han ska gå själv.. Jag lämnar ju celine i samma veva, men han vill inte ens gå samma väg som oss då. Nej, han ska helt själv, hela vägen... Känns lite konstigt, och jävligt nervöst..
Men jag cyklad till skolan efter att jag lämnat Celine så jag kunde få en hejdå puss :)

Vet inte riktigt hur jag ska göra med de.. om jag ska låta honom gå själv.. eller om jag ska tvinga honom å gå med mig.. hmm.. fan va svårt...
De är ju inte direkt långt till skolan.. men ändå... aja, får se hur jag gör i mörra.

Nu ska jag läsa lite bloggar.

Adjöken fröken!



Mammas Lilleman, ganska precis 1 år sen.. =) Älskar dig plutten <3

Kommentarer
Postat av: paula

vissa skolor låter inte ungarna gå själva till å från skolan förräns de går i tvåan trean,s¨å kolla med fröken,säger hon nej så kke d e lättare å argumentera emot kevin =)

men d e ju tufft att han vill gå själv =))

2009-09-28 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0