Happy =D

♥Haha jaaa jag vet.. Jojo.. Upp som en sol, ner som en pannkaka, å sen upp som en sol igen..
HAHA! Mitt liv är bra härligt.. eller ja mitt liv håller väl en någelunda jämn nivå.. Värre med kärlekslivet.. ; )

Antliigen har vi de AS AS AS dåligt. Eller Så sjukt bra!
efter en inge vidare bra vecka.. Har vi nu haft en riktig kanon helg! Oj!

Fredagen hade inge roligt att bjuda på, kanska mkt väntan.. men när väntan var slut, så vart de underbart!

Lördag- Mys hela dagen! Men kärlek å barnen. Har inte haft en sån mysig lördag på jag vet inte hur länge!
Alla mådde såå bra, och alla var på så bra humör. Mysfaktorn på topp!
Inte mkt sömn kanske, men ett par timmar vart de iaf.. Mycket att prata om ;)
Haha fan va töntigt de låter.. :P

Söndagen bestod bara av slö å slapp!
Låg i sängen med älskling å barnen å kika på film å mös!

Aja, de jag försöker förklara, är att solen skiner! Den står högt på himmlen, Och vi är lyckliga!
Vi är grymma på att älska!

Mina tankar är hos en kär vän som inte har de speciellt lätt just nu..
Älskade gumman! Du är välkommern här natt som dag! När som helst!
Efter regn kommer solsken! Glöm inte de! LOVE YOU! ♥

Nu ska jag plocka undan lite å sätta på en maskin..
Dagarna går så snabbt.. snart dax att hämta lilleman..

Haj då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0