Fortfarande födelsedag..

Shit va jag tjatar.haha!
Frida kom förbi och förgyllde våran tillvaro stund.
Sen kom vicko på en java.
Sen tog hon med sig mina knattar hem tills sig. Oj va tomt de vart.. SKicka ÄLskling till Lidl för att köpa grädde och smörgås gurka.
Vi ska äta hemmagjorde meatballs, potatis och gräddsås. Då måste jag ha gurka till :)

Sitter och sippar på ett glas vitt. Massa jävla gott!
Camilla kommer dyka förbi lite senare. Då blir de mera vin.
Gott vin, underbart sällskap, bättre kan de inte bli mina vänner!

Nu ska jag lägga mig å glo på tv å koppla av en stund.
En cigg först kanske? :) jo!


Barnen åt pannkakor till lunch.


Jag drack ett glas vin :)

Kommentarer
Postat av: Fritte

Tack för igår gumman!De va trevligt:) Men ja tycker dagarna går så sakta nu..haha:D måste göra något åt de!Puss

2009-09-25 @ 11:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0