de va väl självaste fan!

Så jävla typiskt mig.. Jag å kärlek låg å glodde på en film nu på dan, i brist på annat att göra.. (något öm i fiffi om man säger så ;)
Emely rose eller nåt sånt hette den.. läskig som fan..
Sen helt plötsligt så vakande jag av alarm från lusren.. klockan var 13.15.. Dax att hämta Lilleman.. JAG SOMNADE.. så jävla typiskt mig när vi glor på film.. de e fan omöjligt för mig att se en hel film.. även om de är på dagtid... blir så less...
Men skitsamma.. de e gamalt å glömt nu skulle man kunna säga =)

Har inte planerat nån middag för idag heller... jag e så jävla värdelös på sånt...
Celine e ju så sjukt trött när hon kommer hem, så man måste typ servera henne mat inom 3 röda..
jaja, de blir till att trolla ikväll igen.. höhö!

Ta ett bloss nu å fundera ut nästa drag kanske?
Åh, älskar mina cigg!

Hejsansvejsan i tomte betongen!



Ååh, jag smälter! Hon äger mig.. hon kan få mig till vad hon vill..
Härskarinnan! Hon som vill bestämma över alla :)
Så mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0