De va ingen mardröm..

Fan jag vaknade förkyld i morse.. Har sovit så dåligt i natt.. vart väckt, vet inte vad klockan var.. men de va lönlöst att gå upp.. försökte hålla tillbaka tårarna..
Är så maktlös.. Kan bara vänta å vänta.. Vet inte ens hur länge..?!

Idag försöker jag städa bort min ångest.. Snart städat hela lägenheten.. Men ångesten hänger sig envist kvar..

Önska bara att jag vaknade, med dig brevid mig och upptäcka att de bara var en bad dream.. Men nope.. är klarvaken..

Urs, jag måste rycka upp mig.. men de e ju så jäääävla svårt...

Barnen var så snälla i morse.. inge bråk å tjafs, så glada och goa! Skulle dö utan mina skruttungar!

De va allt för stunden.. ska hänga tvätt nu..

Läjters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0