Dag 1 av 7

Mörrn!

Är på betydligt bättre humör idag =) Tack o lov! Jag HATAR att vara på dåligt humör, men kan lixom inte styra över de.. =/
VAd händer idag då?
Gick ju lite sisådär med städningen igår.. tänkte att jag skulle göra ett liter mer helhjärtat försök idag =)
Har inget annat för mig direkt!
Har precis kört igång en maskin med tvätt. Eller en maskin med en badrums matta om jag ska vara helt korrekt =)
Sen står de en överfull tvärrkorg och väntar på att bli tömd. Undrar hur man kan samla på sig så mkt tvätt fasten man har maskin hemma?

Nu ska jag ta ett bloss, sen väcka älskling som har lite ärenden nere på stan, sen är de dax att kliva i "städkärrings outfitten" och gå bananas i lägenheten!

Läjters era sjörövare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0