bort bort bort!

Pappa kom och hade tårta och vinebröd med sig :D
SÅ gick de med den dieten ;) MEn man får väl fuska på sin födelsedag? Jaaa, de får man !

Älskling är på bolaget och shoppar lite. SKa unna mig ett gott vin och några iskalla bärs idag.
Dricka bort ångesten som envist hänger sig fast. SUCK!
Så tröttsamt.. ångest å födelsedag.. Vilken rutten dag. Hatar verkligen att fylla år.. Önskar att jag kunde älska de, som många andra.. men icke!

SKa röja undan lite nu, så jag kan ta ett glas vin när kärlek kommer hem.
Jajjemen, tänker börja dricka tidigt idag. Och barnen är hemma. Ursh va hemsk jag e.. HAHAHA!

Skål påer!





Åh, hoppas hoppas hoppas.. Håller alla tummar å tår.. SNÄLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0