skitblogg!

Mörrn påer!
hade skrivit ett långt å innehållsrikt inlägg, när bloggen bestämde sig för att deleta hela skiten..
SUCK!

jaja.. Helgen galloperade förbi i en nedrans fart!
Vi har lekat bagare och kavlat peppisar och rullat katter. Mjölet yrde likt värsta snöstormen!
Barnen har röjt som om de inte fanns någon morgondag.. Man kan inte göra annat än att älska dom :D

De är skönt att de dag 1 av 7 igen. Har inga större planer för denna dag heller. Har precis varit städtant och skurat badrum odyl. De blir lätt så när man har en familj som består av ett gäng söta griseknoar, som jag älskar mer än nåt annat :) Kan inte låta bli att le när jag tänker på dom.. Även fast jag har lust att be dom fara å flyga vissa dagar.. så är dom ändå helt underbara.. mitt allt! <3

Nu ska jag hänga lite tvätt. Sen ska jag krypa ner brevid min kriseknoeman och tvångsgosa!

tjarå!


Bad things happens to good people!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0