hej lördag! Vaknade tidigt i morse

-83057fc02738d4d99b077f92c7105bb.png

Kolla varifrån!

hej lördag! Vaknade tidigt i morse. Åkte iväg och handla god frulle och serverade min kärlek frukost på sängen. Tände massa ljus. Super mysig morgon! Snart kommer min vän som har bebis i magen och fikar och snackar lite skit. Senare ska jag och kärlek rensa i förrådet. Kul lördagsnöje man har haha! Saknar barnen.. Så då är de bäst om jag håller mig sysselsatt! Vill julpynta hemma oxå, kan man göra de
Nu? Haha nu blir de här inlägget lite skumt för jag började på de för flera timmar sen. Men avslutar de nu.. Nu är vi iaf klara med förrådet. Nu är jag hungrig. Ge mig mat!! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0