God morgon söndag! Hatar att vecko

0-2dfb8b2d2c9057f3ad2e4d82a6cf06d9.png

Kolla varifrån!

God morgon söndag! Hatar att veckorna går så fort! Mina kära barn tittar på tv och leker inne på rummet. Jag sitter i soffan och dricker kaffe och tittar på tv. I lugn och ro, för barnen vet inte att jag är vaken. Haha! Dom är så snälla som låter sin mamma vara på morgonen. Dom tror visserligen att jag sover, men ändå haha!de är ju guld att få dricka sitt kaffe i lugn och ro på morgonen. Jag blir en snällare människa när jag får göra de :) igår gjorde vi inte du skit. Förutom att vi gick och köpte lördagsgodis. Och jag och Celine gick till lidl och handla middag senare på kvällen. Idag släpar jag nog med mig barnen upp till mamma och fikar. Tråkigt att sitta hemma. Älskling kommer nog sova en hel del idag. Han var vaken när jag vaknade. Han har sovit skit dåligt i natt. Men han somnade om nu iaf. Så ska låta han sova :) nej ska gå in till barnen nu. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0