Solsken!

Morrn påer!

Jag å älskling åkte ju som sagt en lite eckerö kryssning igår.. Lite folk på båten och medelåldern låg väl runt 70 bast :) Klockrent då vi åkte i sytfet att "bara mysa å umgås". De vart vädigt lyckat faktiskt! Älskar att göra saker med min underbara pojkvän!

Vet att de garanterat florerar rykten om att vårat förhållande är bajs dåligt... men så är de INTE!

Visst, vi har haft ett väldigt stort, och kanska långdraget bråk.. Vissa människar har små bråk, vi har stora.. de blir så även fast  vi inte vill.. våra personligheter är så helt enkelt..

Hur som helst så  löste sig vårat "bråk"..
Och nu är våran relation så bra den bara kan bli.. låter säkert ur löjligt.. men jag betvivlar att jag någonsin har varit lyckligare i en relation någonsin!
Jag är övertygad om att vi är skapta för att leva med varann... Vi kompliterar varann  på ett grymt bra sätt!

JAG ÄLSKAR DIG PIERRE!!!!

Mina fina barn är fortfarande ute hos morfar... dom stannar med största sannolikhet hela veckan.. hur tusan ska jag klara mig? Får gå till grannen å få lite kidlove :)
Och jack kommer idag oxå, och stannar tills på fredag! Så skönt!

Nej, nu ska jag gå å pussa på min älskling, som för övrigt gick in å la sig i lillemans säng inatt, eftersom jag hostade så mkt =( Jävla envisa förkylning som aldrig vill ge med sig :(

Ha en underbar dag alla fina människor!
Puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0